Sabtu, 19 November 2011

best friend


yeah!best friend...
aku rase semua orang ade best friend kn.....
aku pon ade gk.......tu....yang kat atas tu laa my BFF....
NURUL FIZIELA a.k.a alang....

gadis ni special skit.......sbb kiteorang kenal mse form3....
pdahal xsame kelas pon....heheh
lepas tu start laa rapat.....petang2 g merempit
naik scooter.....hahahh.....
arghh..!rnduu laa knangan tu.....
skrg payah da......sbb now sumo eh naik keto je.....
moto eh tah mano tah poie eh...hahahah

tp......tu sume tak jadi hal lah.....
janji aku still kawan dgn si gadis nieh.....
die lah yang banyak pot..pet dgn aku psl kehidupan nieh....
aku SAYANG laa kau cik ilaa.....

nah..!amik nieh..muuUUAAAHHH..!
(wuuu....kalu tau kat org nieh xpsl jd kontroversi noxx....haha)
tp..ade aku kisah..?hahaha


kau laa SAHABAT aku ila.......

aku arap persahabat ni keala smp bile2......hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan